De voordelige groep

info@devoordeligegroep.nl

Heeft u een vraag? Bel ons gerust!
076 - 515 80 83
Nu ook bereikbaar via Whatsapp!

Whatsapp   06 - 83 44 13 67

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Gebruik de kortingscode BlackFriday2017 voor 10% korting!

Bekijk de voorwaarden voor meer info.

Afhalen en Bezorgen

 < Terug naar de overzichtspagina

Afhalen


V: Waar zitten jullie afhaalpunten? 
A: Wij hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB, vlakbij Breda). In Vlaanderen hebben wij een afhaalpunt zitten in Erembodegem, Harelbeke en Heusden-Zolder. 

V: Wat zijn de adresgegevens van de afhaalpunten?
A: Zodra er een afhaaldatum bekend is, sturen wij u via de mail deze datum door samen met de adresgegevens.

V: Hoe wordt het glas verpakt als ik het kom afhalen? 
A: Het verpakken gebeurt tot de maximale afmetingen van 2000mm x 1000mm. Als het glas groter is, zal dit niet worden verpakt omdat de kans op breuk anders te groot is.
Het verpakken wordt namelijk met de hand gedaan m.b.v. plastic noppenfolie met kunststof hoekbeschermers. 

V: Moet ik nog iets meenemen als ik mijn bestelling kom afhalen? 
A: Het is altijd aan te raden om zacht materiaal in de vorm van bijvoorbeeld dekens, handdoeken of kussens mee te nemen.

 

Bezorgen


V: Waar kunnen jullie leveren? 
A: Wij kunnen in heel Nederland en Vlaanderen leveren. Een directe levering op de Waddeneilanden is helaas niet mogelijk. Wel kunnen wij uw bestelling bij een overslagpunt bezorgen.

V: Mijn bestelling dient net over de grens in Duitsland / Wallonië geleverd te worden, is dat mogelijk? 
A: Dat is afhankelijk van het soort bestelling en de exacte locatie. U kunt dat het beste via de mail aanvragen. Het kan zijn dat hier extra kosten voor in rekening worden gebracht. 

V: Mijn bestelling gaat, nadat deze door jullie is geleverd, verder op transport naar het buitenland. Kunnen jullie het glas speciaal verpakken of op glasbokken aanleveren? 
A: Helaas is dat niet mogelijk. U dient zelf te zorgen dat uw glas goed wordt verpakt of dat u ergens een glasbok bemachtigd.

V: Hoe wordt mijn bestelling bezorgd? 
A: Wanneer u alleen losse artikelen heeft besteld, worden deze door een pakketdienst of transporteur bezorgd. Bestellingen waar glas bij zit, worden door onze leveranciers met speciale glasvrachtwagens bij u bezorgd. 

V: Wat zijn de bezorgkosten? 
A: De bezorgkosten voor losse artikelen zijn €7,50 (NL) en €15,- (BE). De bezorgkosten voor bestellingen met glas zijn €35,-. Bij bestellingen boven de €500-, vervallen deze kosten in de vorm van een extra korting. 


V: Hoe kan ik zonder bezorgkosten bestellen? 
A: Als u via de site besteld, kunt u voordat u de bestelling plaatst bij "Optie 2: Verzending" kiezen voor de optie "Gratis Verzending". Deze optie is alleen zichtbaar als uw eindtotaal boven de €500,- incl. BTW is. 

V: Waarom zijn de bezorgkosten voor glas €35,-? 
A: Deze kosten worden ook aan ons doorberekend. Onze leveranciers maken namelijk gebruik van speciale glasvrachtwagens. Op deze manier weten wij zeker dat het glas goed bij u wordt geleverd.
Het verzenden van glas met de pakketdienst doen wij niet, omdat de kans op breuk te groot is.

 

Terug naar boven

 

 
< Terug naar de overzichtspagina 

Op deze pagina vindt u de veel gestelde over het afhalen en bezorgen. Mocht uw vraag er niet bij staan, neem dan contact op met onze specialisten via info@devoordeligegroep.nl of 076 - 51 58 083.