De voordelige groep

info@devoordeligegroep.nl

Heeft u een vraag? Bel ons gerust!
076 - 515 80 83
 Whatsapp :

Whatsapp   06 - 83 44 13 67

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

FAQ De Voordelige Groep

Op deze pagina vindt u een overzicht van de veel gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet bij staan, neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat is zeker mogelijk. Wij hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB, vlakbij Breda).

Wat is het adres van de afhaalpunten?

Zodra er een afhaaldatum bekend is, sturen wij u via de mail deze datum door samen met de adresgegevens.
Op die manier heeft u alle informatie overzichtelijk in 1 mail staan.

Meer informatie vindt u via onderstaande link :

https://www.devoordeligegroep.nl/klantenservice-afhalen/

Hoe wordt het glas verpakt als ik mijn bestelling kom afhalen?

Het verpakken wordt gedaan tot de maximale afmetingen van 2000mm x 1000mm. Als het glas groter is, zal dit niet worden verpakt omdat de kans op breuk anders te groot is. 
Het verpakken wordt namelijk met de hand gedaan m.b.v. plastic noppenfolie met kunststof hoekbeschermers. 
Glasdiktes van 2mm en 3mm en groter dan 12mm worden ook niet verpakt i.v.m. het breukrisico.


Dien ik nog iets meenemen als ik mijn bestelling kom afhalen?

Het is altijd aan te raden om zacht materiaal in de vorm van bijvoorbeeld dekens, handdoeken of kussens mee te nemen.

Kan mijn bestelling worden bezorgd?

Wij kunnen in heel Nederland en Vlaanderen leveren. Een directe levering op de Waddeneilanden is helaas niet mogelijk. Wel kunnen wij uw bestelling bij een overslagpunt bezorgen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wanneer u alleen losse artikelen heeft besteld, worden deze door een pakketdienst of transporteur bezorgd. Bestellingen waar glas bij zit, worden door onze leveranciers met speciale glasvrachtwagens bij u bezorgd. 

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor losse artikelen zijn €8,50. De bezorgkosten voor bestellingen met glas zijn €37,50. Bij bestellingen boven de €500-, vervallen deze kosten in de vorm van een extra korting. 

Waarom zijn de bezorgkosten voor glas €37,50?

Deze kosten worden ook aan ons doorberekend. Onze leveranciers maken namelijk gebruik van speciale glasvrachtwagens. Op deze manier weten wij zeker dat het glas goed bij u wordt geleverd.
Het verzenden van glas met de pakketdienst doen wij niet, omdat de kans op breuk te groot is.

Hoe kan ik zonder bezorgkosten bestellen?

Dit is alleen mogelijk als het eindtotaal van uw bestelling groter is dan €500,- incl. BTW. Als u via de site besteld, kunt u voordat u de bestelling plaatst bij "Optie 2: Verzending" kiezen voor de optie "Gratis Verzending".
Deze optie is niet zichtbaar als het eindtotaal kleiner is dan €500-. incl. BTW.

Mijn bestelling dient net over de grens in Duitsland / Wallonië geleverd te worden, is dat mogelijk?

Dit is afhankelijk van het soort bestelling en de exacte locatie. U kunt dit het beste via de mail aanvragen. Het kan zijn dat hier extra kosten voor in rekening worden gebracht. 

Kan het glas op speciale glasbokken worden geleverd?

Leveringen op een glasbok is op aanvraag via de mail en is pas mogelijk vanaf 50 stuks. Voor het leveren van glas op glasbokken worden extra kosten berekend.